Marketing a marketingová komunikace hudebního festival – Daniel Semaník
Daniel Semaník
Bakalářská práce
Marketing a marketingová komunikace hudebního festival
Marketing and Marketing Communication of a Music Festival
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Semaník, Daniel. Marketing a marketingová komunikace hudebního festival. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva