The role of new media in a modern marketing communication – Bc. Petra Nagajdová
Bc. Petra Nagajdová
Bakalářská práce
The role of new media in a modern marketing communication
The role of new media in a modern marketing communication
Anotace:
Bakalárska práca na tému “Úloha nových médií v modernej marketingovej komunikácii “ analyzuje hlavné pojmy spojené s marketingovou komunikáciou a jej formami. V teoretickej časti, budú uvedené definície, kanály a koncepty klasickej marketingovej komunikácie. Hlavný dôraz sa bude klásť na jednotlivé javy ako napríklad nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie alebo marketingových stratégii. Praktická …víceAbstract:
Bachelor thesis on the topic "The role of new media in a modern marketing communication " analyses the main concepts and forms associated with modern marketing communication. In the theoretical part, definitions, channels and concepts of classical marketing communication and modern marketing communication will be given. The main focus will be placed on individual phenomena, i.e. new trends in marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lz40u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends in Digital Marketing
Anastasiia Tantsiura -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva