Bc. David Kryštof

Diplomová práce

Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy

Marketing strategy for expansion into European markets
Anotace:
Cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek a analýz problémů a současného stavu navrhnout marketingovou strategii vybraného podnikatelského subjektu vedoucí k expanzi na evropské trhy s developerskými nemovitostmi. Teoretická část popisuje teoretická východiska sloužící k nastudování tématu, popisu pojmů mezinárodního marketingu a strategie a implementace strategie. Analytická část …více
Abstract:
Abstract: The aim of the thesis is to propose a marketing strategy of a selected business entity leading to expansion on the European real estate development markets based on theoretical bases and analyses of the problems and the current situation. The theoretical part describes the theoretical background used to study the topic, describe the concepts of international marketing and strategy and strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Prohlašuji, že jsem diplomovou práci vypracoval samostatně a že všechny použité informační zdroje uvedl v níže připojeném Seznamu použité literatury.
I declare that I have prepared my thesis independently and that I have listed all the information sources used in the attached List of References below.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Ekonomika a management