Bc. David Kryštof

Master's thesis

Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy

Marketing strategy for expansion into European markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek a analýz problémů a současného stavu navrhnout marketingovou strategii vybraného podnikatelského subjektu vedoucí k expanzi na evropské trhy s developerskými nemovitostmi. Teoretická část popisuje teoretická východiska sloužící k nastudování tématu, popisu pojmů mezinárodního marketingu a strategie a implementace strategie. Analytická část …more
Abstract:
Abstract: The aim of the thesis is to propose a marketing strategy of a selected business entity leading to expansion on the European real estate development markets based on theoretical bases and analyses of the problems and the current situation. The theoretical part describes the theoretical background used to study the topic, describe the concepts of international marketing and strategy and strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Prohlašuji, že jsem diplomovou práci vypracoval samostatně a že všechny použité informační zdroje uvedl v níže připojeném Seznamu použité literatury.
I declare that I have prepared my thesis independently and that I have listed all the information sources used in the attached List of References below.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one

NEWTON College a.s.

NEWTON University

Master programme:
Economics and Management