Marta Medonosová

Master's thesis

Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku

The Role of Follow-up Storytelling Activites in Young Learner EFL Classes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím metody ?storytelling? v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy. Teoretická část nastiňuje význam narativní metody v životě dětí a její následné výhody, které přináší do výuky anglického jazyka. Zabývá se problematikou porozumění příběhu a možných ovlivňujících faktorů. Zaměřuje se na fázi po sdělení příběhu, kterou charakterizuje. Metodická část popisuje …more
Abstract:
The thesis deals with using the storytelling in EFL classes in Primary School. The theoretical part outlines values of the narrative method during children´s life and mentions the consequent benefits brought to English lessons. It deals with problems of understanding and the potentional factors of influence. It focuses on phase after telling the story that it describes. The methodological part describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2012
  • Supervisor: Mgr. Lucie Příšovská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Medonosová, Marta. Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN