Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku – Marta Medonosová
Marta Medonosová
Master's thesis
Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku
The Role of Follow-up Storytelling Activites in Young Learner EFL Classes
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím metody ?storytelling? v hodinách angličtiny na prvním stupni základní školy. Teoretická část nastiňuje význam narativní metody v životě dětí a její následné výhody, které přináší do výuky anglického jazyka. Zabývá se problematikou porozumění příběhu a možných ovlivňujících faktorů. Zaměřuje se na fázi po sdělení příběhu, kterou charakterizuje. Metodická část popisuje …moreAbstract:
The thesis deals with using the storytelling in EFL classes in Primary School. The theoretical part outlines values of the narrative method during children´s life and mentions the consequent benefits brought to English lessons. It deals with problems of understanding and the potentional factors of influence. It focuses on phase after telling the story that it describes. The methodological part describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Lucie Příšovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEDONOSOVÁ, Marta. \textit{Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/emhc1l/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Medonosová, Marta. Role aktivit zařazených po čtení příběhu v hodinách aj u dětí mladšího školního věku. Liberec, 2012. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - English language, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).
Theses on a related topic
-
Storytelling ve výuce výtvarné výchovy na 1. stupni ZŠ
Aneta Bařinková -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Křižovatka žánru, videoherní adaptace a transmediálního vyprávění: Mortal Kombat – Boj na život a na smrt pro hráče i nehráče
Martin Osif -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Vliv příběhů na osvojení slovní zásoby v hodině anglického jazyka na 1.stupni ZŠ
Ondřej ŠŤÁVA -
Vyprávění příběhů ve výuce přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Lucie CIKHARTOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Pohybové aktivity s využitím balančních pomůcek pro žáky na 1. stupni ZŠ
Veronika Čelechovská