Ing. Michaela Ungrová

Master's thesis

Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p.

Product versus customer segmentation at Czech Post state enterprise
Abstract:
Práce se zabývá problematikou produktové segmentace a segmentace privátních a komerčních zákazníků v České poště, s. p. Vyzdvihuje důležitost správné segmentace, jakožto nástroje pro poskytování kvalitních služeb zákazníkům a dosažení významného postavení na trhu. Analyzuje současnou produktovou a zákaznickou segmentaci v České poště, s. p. a navrhuje možné změny v rámci jednotlivých segmentů, které …more
Abstract:
The main topic of this thesis is the product segmentation as well as segmentation of private and commercial customers of the Czech Post. Right segmentation is a crucial instrument for providing high-quality services that help to reach an important market position. The thesis aims to analyze current product and customer segmentation of the Czech Post and proposes necessary changes of respective segments …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ungrová, Michaela. Produktová versus zákaznická segmentace v rámci České pošty, s. p.. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera