Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka – Ing. Markéta Doudová
Ing. Markéta Doudová
Diplomová práce
Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka
Marketing strategy and activities of Hotel Pohádka
Anotace:
Tato práce je věnována marketingové strategii a aktivitám Hotelu POHÁDKA. Zabývá se charakterem hotelových služeb, klasifikací podnikových a marketingových strategií, marketingovým prostředím hotelu a marketingovým mixem, jenž byl specifikován pro hotelové služby. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí Hotelu POHÁDKA a provedeného dotazníkového šetření jsou nastíněna opatření a doporučení …víceAbstract:
This work deals with marketing strategy and activities of Hotel POHÁDKA. It is engaged in the character of hotel services, classification of business and marketing strategies, marketing environment of hotel and marketing mix, which is specified for this type of services. On the basis of the analysis of the marketing enviroment of Hotel POHÁDKA and of a questionnaire survey are proposed measures and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doudová, Markéta. Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost zákazníků se službami vybraného fitness centra
Marta Javorová -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Spokojenost zákazníků se službami OZO Ostrava s.r.o
Veronika Šolonková -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová