Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka – Ing. Markéta Doudová
Ing. Markéta Doudová
Master's thesis
Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka
Marketing strategy and activities of Hotel Pohádka
Abstract:
Tato práce je věnována marketingové strategii a aktivitám Hotelu POHÁDKA. Zabývá se charakterem hotelových služeb, klasifikací podnikových a marketingových strategií, marketingovým prostředím hotelu a marketingovým mixem, jenž byl specifikován pro hotelové služby. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí Hotelu POHÁDKA a provedeného dotazníkového šetření jsou nastíněna opatření a doporučení …moreAbstract:
This work deals with marketing strategy and activities of Hotel POHÁDKA. It is engaged in the character of hotel services, classification of business and marketing strategies, marketing environment of hotel and marketing mix, which is specified for this type of services. On the basis of the analysis of the marketing enviroment of Hotel POHÁDKA and of a questionnaire survey are proposed measures and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doudová, Markéta. Marketingová strategie a aktivity Hotelu Pohádka. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami vybrané provozovny McDonald's
Natálie KARDOŠOVÁ -
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Zuzana Slámová -
Spokojenost zákazníků se službami vybraného fitness centra
Marta Javorová -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Věra Vašíčková -
Spokojenost zákazníků se službami OZO Ostrava s.r.o
Veronika Šolonková -
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová