Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z – Ing. Dominika Václavíková
Ing. Dominika Václavíková
Master's thesis
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
The perception of green marketing by generations X, Y and Z
Abstract:
Cílem práce je zjistit vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z a na základě těchto poznatků vytvořit doporučení pro firmy. V teoretické části je popsána podstata zeleného marketingu, související pojmy a dále jsou zde charakterizovány typické rysy jednotlivých generací X, Y a Z jakožto subjektů zkoumání této diplomové práce. Na základě teoretických poznatků je v praktické části provedeno dotazníkové …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the perception of green marketing by generations X, Y and Z and to create recommendations for companies based on these findings. The theoretical part describes the nature of green marketing, related concepts and the typical characteristics of each generation X, Y and Z as subjects of research in this thesis. Based on theoretical knowledge, a questionnaire survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y7457/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁCLAVÍKOVÁ, Dominika. \textit{Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/emueuu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
PC a životní prostředí
Veronika Jarošová -
Vnímání a postoj k ochraně životního prostředí a zelené školy v Bhútánu.
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Iontové kapaliny a jejich potenciální vliv na životní prostředí
Jonáš Lačňák -
Dotační programy Státního fondu životního prostředí na úspory energií (Nová zelená úsporám)
Jana Moravkova -
Právní úprava výstavby a provozu střelnic se zaměřením na ochranu životního prostředí
Ivana Zelená -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná