Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z – Ing. Dominika Václavíková
Ing. Dominika Václavíková
Diplomová práce
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
The perception of green marketing by generations X, Y and Z
Anotace:
Cílem práce je zjistit vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z a na základě těchto poznatků vytvořit doporučení pro firmy. V teoretické části je popsána podstata zeleného marketingu, související pojmy a dále jsou zde charakterizovány typické rysy jednotlivých generací X, Y a Z jakožto subjektů zkoumání této diplomové práce. Na základě teoretických poznatků je v praktické části provedeno dotazníkové …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the perception of green marketing by generations X, Y and Z and to create recommendations for companies based on these findings. The theoretical part describes the nature of green marketing, related concepts and the typical characteristics of each generation X, Y and Z as subjects of research in this thesis. Based on theoretical knowledge, a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y7457/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
PC a životní prostředí
Veronika Jarošová -
Vnímání a postoj k ochraně životního prostředí a zelené školy v Bhútánu.
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Zelený spotřebitel v podmínkách společnosti konzumu
Pavlína Hovorková -
Iontové kapaliny a jejich potenciální vliv na životní prostředí
Jonáš Lačňák -
Dotační programy Státního fondu životního prostředí na úspory energií (Nová zelená úsporám)
Jana Moravkova -
Právní úprava výstavby a provozu střelnic se zaměřením na ochranu životního prostředí
Ivana Zelená -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
InFluencer marketing a jeho vliv na spotřebitele
Veronika Šťastná