Možnosti a meze využití podpůrných opatření u dětí se specifickými poruchami chování – Bc. Magdalena Šneberková
Bc. Magdalena Šneberková
Diplomová práce
Možnosti a meze využití podpůrných opatření u dětí se specifickými poruchami chování
Possibilities and Limits of The Use of Supporting Measures for Children with Specific Behavioral Problems
Anotace:
Diplomová práce se zabývala problematikou využití podpůrných opatření při edukaci dětí se specifickými poruchami chování v 1. až 3. ročníku základní školy. Cílem práce bylo zjistit efektivitu podpůrných opatření v praxi. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Teoretická část objasňovala celou problematiku specifických poruch chování, včetně příčin, projevů, symptomů a syndromů. Dále se zabývala nastavením …víceAbstract:
Diploma thesis was concerned with problems utilization supporting measures at education for children with specific behavioral problems at first and third class of primary school. The aim of the work was to discover the efficiency of supporting measures in practise. The work was consisted of two crucial areas. The theoretical part clarified the whole problems of specific behavioral problems, including …víceKlíčová slova
Specifická porucha chování specifická porucha učení výchova výuka vzdělávání školní věk školní zralost pozornost hyperaktivita impulzivita agresivita afekt vývojová porucha podpůrná opatření vyrovnávací opatření odborné poradenské zařízení základní škola školní družina výchovný poradce speciální pedagog učitel asistent pedagoga vedoucí vychovatelka speciální metody speciální přístupy vzdělávací programy snížený počet žáků relaxace terapie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2015
Zveřejnit od: 30. 10. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Květuše Sluková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNEBERKOVÁ, Magdalena. \textit{Možnosti a meze využití podpůrných opatření u dětí se specifickými poruchami chování}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/enaj1o/.
Jak správně citovat práci
Šneberková, Magdalena. Možnosti a meze využití podpůrných opatření u dětí se specifickými poruchami chování. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.10.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 10. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití odborné poradenské pomoci v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
Jana NEDBALOVÁ -
Logopedická intervence ve školském poradenském zařízení
Denisa MADECKÁ -
Standardy kvality sociálně-právní ochrany v zařízení odborného poradenství pro péči o děti
Ingrid PISKOŘOVÁ -
Analýza hierarchie hodnot jedinců s poruchami chování (se zaměřením na specifické poruchy chování) v období pubescence a adolescence
Kristýna Balátová -
Vzdělávací programy ve vybrané organizaci
Adéla Křetinská -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Spolupráce speciálního pedagoga s asistentem pedagoga na základní škole speciální
Jana KULIŠŤÁKOVÁ -
Role speciálního pedagoga a asistenta pedagoga při edukaci žáků v základní škole speciální
Barbora Janderová
Název
Vložil
Vloženo
Práva