Sociální sítě a jejich využití v české gastronomii – Bc. Barbora Kadounová
Bc. Barbora Kadounová
Bachelor's thesis
Sociální sítě a jejich využití v české gastronomii
Social networks and their use in the Czech gastronomy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je navrhnout realistický návrh práce se sociálními sítěmi Facebook a Instagram. Práce obsahuje deskriptivní analýzu vybraných 20 restaurací v období od 1. 1. 2019 do 31. 3. 2019, online dotazování zákazníků a komparativní analýzu. Práce je členěna do tří částí. První teoreticko-metodologická se zabývá třemi tématy souvisejícími s tématem bakalářské práce: gastronomie, marketing …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a realistic proposal of work with social networks Facebook and Instagram. The thesis contains a descriptive analysis of 20 selected restaurants in the period from January 1, 2019 to March 31, 2019, online customer questionnaire and comparative analysis. The thesis is divided into three parts. The theoretical and methodological part deals with three topics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/c8eax/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADOUNOVÁ, Barbora. \textit{Sociální sítě a jejich využití v české gastronomii}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/enel6n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Profil společnosti z odvětví gastronomie na sociálních sítích
Lucie Lužná -
Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie
Ondřej Navrátil -
Strategie komunikace pro digitální tvůrce v oblasti gastronomie
Miluše Ramešová -
Využití sociálních sítí v oblasti gastronomie
Kryštof Krajník