Bc. Kateřina Vaněčková

Master's thesis

Proces zavedení nového produktu na trh

The process of launching a new product on the market
Abstract:
Práce pojednává o Procesu zavádění produktu na trh. Aktuálnost daného tématu, v době hospodářské recese, je daná důležitostí pro firmu, vzhledem k tomu, že jí zaručuje rozvoj a dobré postavení na trhu. V první části vymezím teoretické poznatky, jež se týkají jednotlivých procesů, které vedou k uvedení výrobku na trh. Dále definici nového a inovovaného produktu, cenové, marketingové, distribuční strategie …more
Abstract:
The project deals with The process of launching a new product on the market. The topicality of this subject in the time of economic recession, is given by the importance for a company, considering that it guarantees its development and a good position on the market. In the first part I delimitate theoretical pieces of knowledge which refer to simple processes leading to the launching of the product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miroslav Kubricht, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní