Rozšířená realita a možnosti jejího využití v podmínkách firmy. – Kristýna Dvořáčková
Kristýna Dvořáčková
Bachelor's thesis
Rozšířená realita a možnosti jejího využití v podmínkách firmy.
Augmented reality and possibilities of its use in company conditions.
Anotácia:
Práce se zabývá možnostmi využití rozšířené reality v podmínkách firmy, a je rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole je zmínka o mediální komunikaci, komunikačních médiích, jak na nás média působí, a o globalizaci médií. Druhá kapitola se věnuje virtuální realitě a jejím nástrojům, aplikaci a důsledkům. Třetí kapitola popisuje již rozšířenou realitu, její definici a historii. Dále představuje také …viacAbstract:
This thesis is focused on usage possibilities of augmented reality in company's conditions and it is divided into four chapters. The first chapter mentions media communication of certain media, what is their impact on us and the media globalization. The second chapter deals with the virtual reality and their tools, use and consequences. The third chapter describes the augmented reality, its definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáčková, Kristýna. Rozšířená realita a možnosti jejího využití v podmínkách firmy.. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Virtuální a rozšířená realita ve výuce odborných předmětů
Radek Semelka -
Virtuální a rozšířená realita a její přesah do lidských životů
Michal Pražský -
Virtuální a rozšířená realita jako nástroj pro rozvoj společnosti
Patrik DUFEK -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Virtuální a rozšířená realita ve vzdělávání nelékařských zdravotnických pracovníků
Jitka NOVÁKOVÁ -
Rozšířená a virtuální realita - možnosti využití, přínosy, náklady
Jiří SOUKUP -
Chování spotřebitele a rozšířená realita
Jiří Mikoška -
Rozšířená realita v módním průmyslu. Zážitkové nakupování
Klára Jančíková