Václav Reischl
Bakalářská práce
Doing business in Lithuania
Podnikatelské prostředí v Litvě
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje podnikatelské prostředí v Litevské republic s ohledem na potencionálního investora, který by zvažoval investici do této pobaltské země. V první kapitole bakalářské práce jsou popsány historie a demografický vývoj Litvy. Ve druhé kapitole je použit model PEST pro detailní analýzu politického, ekonomického, sociálního a technologického prostředí v Litvě. Poslední kapitule …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the business environment of the Lithuanian Republic in respect to the potential investor, who would consider investing his capital into the country. Firstly the historical background and the demographical development of the country are examined. Secondly the thesis includes the PEST analysis of the Lithuania. The four environments, which are the political, economic, social …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Doing Business in India
Ondřej Terš -
E- Commerce and Doing Business in Gaming Industry
Sunethra Nirmali Gouri Boyinová -
Strategic Analysis of Huawei Technologies Group Co., Ltd in Chinese market
Sailing Chen -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of the company Universal Life in Cyprus
Konstantinos Evangelou -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ