Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení – Bc. Jiří Hagan
Bc. Jiří Hagan
Master's thesis
Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení
Application of online marketing tools in the promotion of restaurant facilities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na online marketing restauračních zařízení v Liberci. Jejím cílem je analýza současných online marketingových aktivit vybraných firem. Teoretická část práce se zabývá online marketingem, jeho rozdělením a propojením se světem Internetu. Dále se práce věnuje jednotlivým marketingovým kanálům a v závěru teoretické části je definována důležitost zákazníka a marketingový výzkum …moreAbstract:
The thesis is focused on online marketing of restaurant facilities in Liberec. The goal of the thesis is to analyze current online marketing activities of selected companies. The theoretical part is focused on online marketing, its division and interconnection with the world of the Internet. Furthermore, the thesis describes individual marketing channels and the importance of the customer and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAGAN, Jiří. \textit{Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/enh2n2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hagan, Jiří. Aplikace online marketingových nástrojů v propagaci restauračních zařízení. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Phuong Anh Pham -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights