YouTube in Learning English as a Foreign Language: Learners' Stories – Bc. Nikola Peterová
Bc. Nikola Peterová
Master's thesis
YouTube in Learning English as a Foreign Language: Learners' Stories
YouTube in Learning English as a Foreign Language: Learners' Stories
Abstract:
This diploma thesis deals with online social media called YouTube and its role in secondary school students life. The thesis is divided into two main parts. The aim of the theoretical part is to introduce key aspects of the thesis, such as lifelong learning, interest as a source of motivation and YouTube as a modern medium used in informal learning of English language. Practical part deals with multiple …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým serverem zvaný YouTube a jeho roli při samoučení se anglického jazyka u studentů středních škol. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Hlavním cílem teoretické části je představit klíčové pojmy jako je celoživotní vzdělávání, zájem jako aspekt motivace a YouTube jako moderní médium využívané v rámci informálního učení se anglickému …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
- Vedúci: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Peterová, Nikola. YouTube in Learning English as a Foreign Language: Learners' Stories. Pardubice, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyMaster programme / odbor:
Teacher Education for Lower Secondary Schools / English Language Teacher Education
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti a limity neformálního vzdělávání trenérů
Tereza Gállová