Využití marketingových strategií v řízení organizace – Lucie Bláhová
Lucie Bláhová
Diplomová práce
Využití marketingových strategií v řízení organizace
Usage of marketing strategies in company management
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, jejím návrhem a využití v řízení organizace. Subjekt, na který je práce aplikována je společnost L´ORÉAL PARIS ČR, která se zabývá výrobou a prodejem kosmetiky. Analýzy a zkoumání jsou zaměřeny na pánskou kosmetiku Men Expert, speciálně na pánský hydratační krém Hydra-Energetic, který je na trhu 3 roky.Abstract:
This graduation thesis is focused on the marketing strategy, it’s planning and using in company management. Subject of elaborated study is international company L´ORÉAL PARIS ČR dealing with cosmetics production and sale. Analysis and investigation are aimed at the product line of men cosmeticts called Men Expert, especially at the men moisturizing cream Hydra-Energetic, which has been already offered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Market analysis of agritourism in the Krasnodar territory
Maria Umanskaya -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Vladislav Lechner -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Michal Valach -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybrané skupiny svařovací techniky v podmínkách trhu ČR.
Hana Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva