Využití marketingových strategií v řízení organizace – Lucie Bláhová
Lucie Bláhová
Master's thesis
Využití marketingových strategií v řízení organizace
Usage of marketing strategies in company management
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií, jejím návrhem a využití v řízení organizace. Subjekt, na který je práce aplikována je společnost L´ORÉAL PARIS ČR, která se zabývá výrobou a prodejem kosmetiky. Analýzy a zkoumání jsou zaměřeny na pánskou kosmetiku Men Expert, speciálně na pánský hydratační krém Hydra-Energetic, který je na trhu 3 roky.Abstract:
This graduation thesis is focused on the marketing strategy, it’s planning and using in company management. Subject of elaborated study is international company L´ORÉAL PARIS ČR dealing with cosmetics production and sale. Analysis and investigation are aimed at the product line of men cosmeticts called Men Expert, especially at the men moisturizing cream Hydra-Energetic, which has been already offered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BLÁHOVÁ, Lucie. \textit{Využití marketingových strategií v řízení organizace}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ennzcr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Market analysis of agritourism in the Krasnodar territory
Maria Umanskaya -
Marketingová analýza tržního prostředí
Michaela Macháčová -
Marketingová analýza tržního prostředí pro potenciální vstup na zahraniční trhy
Denisa Čevelová -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Vladislav Lechner -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybraný segment výrobků, služeb.
Michal Valach -
Marketingová analýza trhu a tržního prostředí pro vybrané skupiny svařovací techniky v podmínkách trhu ČR.
Hana Pospíšilová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights