Tomáš Vaniš
Bachelor's thesis
Finanční analýza Čedok, a.s.
Financial analysis of ČEDOK j.s.c.
Abstract:
Mezi hlavní body této bakalářské práce patří vymezení základních metodických postupů, které povedou k úspěšnému zpracování finanční analýzy konkrétního podniku. V další části práce dojde na představení vybraného podniku, který bude reprezentovat cestovní kancelář ČEDOK a.s. a zároveň aplikaci výše zmíněné metodiky na tomto podnikatelském subjektu. Výsledné hodnoty budou vyhodnoceny a následně okomentovány …moreAbstract:
The main points of this work include the definition of basic methodological procedures for the successful treatment of a financial analysis of a particular company. The next section will constitute the selected company, a travel agency ČEDOK j.s.c. and will apply the above methodology to the business entity. Resulting values will be evaluated and commented so that an added value of this analysis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24040
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2011
- Supervisor: Petr Marek
- Reader: Tatiana Škerlíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Inter-company Analysis and Comparison in the Shoes Industry
Monica Sofia Silva Duarte -
Inter-company comparison according to financial reports
Evgeniya Starostina -
Financial Inter-Company Comparison of Top US Pharmaceutical Leaders
Yaroslav Ageev -
Mezipodnikové srovnání finanční situace podniků
Renata Horáková -
Mezipodnikové srovnání vybraných firem kosmetického průmyslu v ČR
Aneta Koláčná -
Mezipodnikové srovnání podniků na bázi finanční analýzy
Monika Trnková -
Tourism in the United Kingdom and the Offer Analysis of Selected Travel Agencies
Eliška HASCHOVÁ -
STRATEGIC ANALYSIS OF THE TRAVEL AGENCY IN THE EDUCATION TOURISM MARKET OF THE CZECH REPUBLIC
Lukáš Heřmánek