A Comparative Analysis of Competitive Intelligence Practices among Leading Cosmetic Brands – Marjan Ziaei Nafchi
Marjan Ziaei Nafchi
Diplomová práce
A Comparative Analysis of Competitive Intelligence Practices among Leading Cosmetic Brands
A Comparative Analysis of Competitive Intelligence Practices among Leading Cosmetic Brands
Anotace:
One of the world’s largest industries is the cosmetic industry with millions of customers all around the globe. The industry is so vast that it includes all sorts of items from personal care and beauty products. The cosmetic industry is growing rapidly as the demand for such products never seems to vanish. Statistics show that the revenue of the cosmetic market worldwide is currently around 108 billion …víceAbstract:
One of the world’s largest industries is the cosmetic industry with millions of customers all around the globe. The industry is so vast that it includes all sorts of items from personal care and beauty products. The cosmetic industry is growing rapidly as the demand for such products never seems to vanish. Statistics show that the revenue of the cosmetic market worldwide is currently around 108 billion …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94982
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2025
- Vedoucí: Jan Černý
- Oponent: Zdeněk Molnár
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94982
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České
Petr Zátorský -
Competitive intelligence
Martin Kouba -
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurenta
Lucie Antošová -
Zavádění procesu Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Nikola Kulhánková -
Using Competitive Intelligence in Fashion Industry Analysis
Svitlana Bortnik -
Využití otevřených informačních zdrojů v competitive Intelligence
Van Chien Dinh -
Vybrané analytické metody používané v competitive intelligence
Jan Kryndler