Využití čítanek a učebnic literární výchovy na základní škole – Bc. Michaela JURÁŠKOVÁ
Bc. Michaela JURÁŠKOVÁ
Diplomová práce
Využití čítanek a učebnic literární výchovy na základní škole
The use of textbooks and readers of literary education at elementary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem čítanek pro 2. stupeň základní školy. V teoretické části se věnuje hodnocení čítanek a učebnic a jejich historickému vývoji. Stěžejní empirická část pracuje s daty získanými přímo mezi učiteli českého jazyka a literatury pomocí dotazníkového šetření. Cílem bylo zhodnotit, jaké učebnice a čítanky učitelé používají a především, jaké by odpovídaly jejich požadavkům …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the research of reading-books for the 2nd grade of primary school. The theoretical part deals with the evaluation of reading-books and textbooks and their historical development. The main empirical part of working with data is obtained directly from teachers of Czech language and literature using a questionnaire survey. The aim was to evaluace what reading-books and textbooks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Gejgušová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURÁŠKOVÁ, Michaela. Využití čítanek a učebnic literární výchovy na základní škole. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Drama v didaktice literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Denisa RAICHLOVÁ -
Pojetí výuky literární výchovy na 1. stupni ZŠ
Barbora Šiková -
Nefunkční rodina: literární tvorba J. Wilsonové v literární výchově na ZŠ
Jana KŘEPELOVÁ -
Čítanka jako nástroj výchovy k hodnotám
Radka Loukotová -
Prozodická analýza textu: Čínska čítanka 31, 32
Janka ŽIŠKOVÁ -
Prozodická analýza textu: Čínská čítanka (lekce 35 a 36)
Matěj ŽIAK -
Úprava textu pro osoby se sluchovým postižením: Čítanka
Monika STAŇKOVÁ -
Čítanka vlastivědy Mikulovska
Andrea KOVAŘÍKOVÁ