Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů – Michaela Fišerová
Michaela Fišerová
Bakalářská práce
Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů
Historical Development of Two Selected Product Categories
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify factors that influenced promotion development and to assess their impact on selected product categories, i.e. automotive industry and non-alcoholic beverages. The thesis is divided into two main chapters. The first part introduces the theory of the marketing concepts, marketing mix and different types of commercial communication. The second chapter defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41911
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Richard Paško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti zřízení Research and development centra skupiny Valeo v České republice
Adéla Tvarůžková -
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Development of virtual reality showroom and its potential use for car sales
Daniel Vošvrda -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang -
Propagace a mediální reflexe technologických inovací v oblasti filmové výroby
Yana Pancheva