Michaela Fišerová

Bachelor's thesis

Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů

Historical Development of Two Selected Product Categories
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify factors that influenced promotion development and to assess their impact on selected product categories, i.e. automotive industry and non-alcoholic beverages. The thesis is divided into two main chapters. The first part introduces the theory of the marketing concepts, marketing mix and different types of commercial communication. The second chapter defines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Richard Paško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41911