Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů – Michaela Fišerová
Michaela Fišerová
Bachelor's thesis
Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů
Historical Development of Two Selected Product Categories
Abstract:
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify factors that influenced promotion development and to assess their impact on selected product categories, i.e. automotive industry and non-alcoholic beverages. The thesis is divided into two main chapters. The first part introduces the theory of the marketing concepts, marketing mix and different types of commercial communication. The second chapter defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41911
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Richard Paško
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41911
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Možnosti zřízení Research and development centra skupiny Valeo v České republice
Adéla Tvarůžková -
Architecture and development of embedded software in the automotive environment
Štěpán Doan -
Development of virtual reality showroom and its potential use for car sales
Daniel Vošvrda -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang -
Propagace a mediální reflexe technologických inovací v oblasti filmové výroby
Yana Pancheva