Michaela Fišerová

Bakalářská práce

Historický vývoj propagace dvou vybraných kategorií produktů

Historical Development of Two Selected Product Categories
Anotace:
Cílem této práce je identifikovat faktory ovlivňující vývojové změny propagace a zhodnotit jejich vliv na zvolené produktové kategorie: automobilový průmysl a odvětví nealkoholických nápojů. Práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. První kapitola slouží k uvedení teoretického základu koncepcí marketingového řízení, marketingového mixu a jednotlivých typů komerční komunikace. Ve druhé kapitole jsou …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify factors that influenced promotion development and to assess their impact on selected product categories, i.e. automotive industry and non-alcoholic beverages. The thesis is divided into two main chapters. The first part introduces the theory of the marketing concepts, marketing mix and different types of commercial communication. The second chapter defines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Richard Paško

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41911