PR strategie budování image zvolené organizace – Bc. Adam DUŠEK
Bc. Adam DUŠEK
Bachelor's thesis
PR strategie budování image zvolené organizace
PR strategy of image building for chosen institution
Abstract:
Zdravotnická zařízení se pohybují v silném konkurenčním prostředí, ve kterém bude jejich úspěšnost stále více záviset na dlouhodobém zájmu a důvěře pacientů, podobně jako tomu je ve státech Evropské unie. Komunikace zdravotnických zařízení však má své specifické rysy. Předkládaná bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu PR strategie Oblastní nemocnice Náchod. Praktická část vychází z kvantitativní …moreAbstract:
Medical equipments are struggling along strong competitive environment. Their fruitfulness will depend upon the long-time interest and trust of the patients, similarly to the states of European Union. Communication of medical equipments has its particular features. The bachelor work deals with PR strategy proposal processing of Regional Hospital in Náchod. Practical part comes from quantitative analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier:
7452
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUŠEK, Adam. PR strategie budování image zvolené organizace. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení
Tereza Novotná -
Marketingová komunikace a PR zdravotnického zařízení
Kateřina Kozlová -
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení
Hana LUJCOVÁ -
Prostředky marketingové komunikace - Nemocnice Kadaň, s.r.o.
Karel Schutt -
Integrovaná marketingová komunikace zdravotnického zařízení - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Lucie Filipová -
Projekt marketingové komunikace zdravotnické organizace s využitím principů podpory propagace zdravotní péče firmy Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Projekt marketingové komunikace centra klinického hodnocení
Dominika Kadlčíková