Karolína SUCHOMELOVÁ

Bakalářská práce

Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.

Analyze of customer care in Elektro Kroměříž, s.r.o.
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosavadní poznatky v oblasti péče o zákazníky formou literární rešerše. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost …více
Abstract:
The main aim of my bachelor thesis is to evaluace the present situation of the customer care at the company Elektro Kroměříž, Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and by the gained knowledge to suggest a suitable solution for improvement. The theoretical part summarizes the current knowledge the care of consumers in the scientific literature. At first in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 22537

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUCHOMELOVÁ, Karolína. Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe