Bc. Nicole Žďárská

Diplomová práce

Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company

Aesthetic aspects of The Coca-Cola company’s advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá estetikou. Především estetickými aspekty v reklamě. Je zaměřena na vybrané reklamy společnosti The Coca-Cola Company a to jak televizní, tak i outdoorové. První část práce je zaměřena na estetiku. Její vývoj, použití a nejdůležitější prvky. Mezi které patří trojí aspekty estetična. Ty se skládají z estetické funkce, normy a hodnoty. Je zde pojednáváno i o reklamě, která …více
Abstract:
This thesis is concerned with aesthetics. Primarily is aimed on aesthetic aspects in advertising. The main focus is on selected ads of The Coca-Cola Company, both in television as well as outdoors. The first part of the thesis focuses on aesthetic, its development, application and the most important elements that include three aspects of aesthetic. It is composed of aesthetic function, norms and values …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace