Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics – Bc. Eva Porkertová
Bc. Eva Porkertová
Master's thesis
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Digital marketing tools and Google Analytics
Abstract:
The objective of this diploma thesis was to characterize web analytics, analyze software tools for web analytics and then use Google Analytics to create a case study using data about web traffic of a particular company. An important part of the thesis is a theoretical framework explaining the area of digital marketing and web analytics including keywords and characteristics of software tools for web …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo charakterizovať webovú analytiku, analyzovať sofrvérové nástroje pre webovú analytiku a pomocou nástroja Google Analytics následne vytvoriť prípadovú štúdiu s využitím údajov o webovej návštevnosti konkrétnej firmy. Dôležitou súčasťou práce je teoretický rámec objasňujúci oblasť digitálneho marketingu a webovej analytiky vrátane kľúčových slov a charakteristiky sofrvérových …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/f8cwv/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. RNDr. Juraj Pančík, CSc.
- Reader: Mgr. Milan Křápek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PORKERTOVÁ, Eva. \textit{Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/eo5z2f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Master programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti organizací
Zdeněk Odehnal -
Web analytics manažerského informačního portalu pro zlepšení výkonnosti organizací
Anastasiia Spirina -
Web Analytics pro zlepšení výkonnosti vybrané organizace
Adéla Šolcová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Rozbor využití Google Analytics pro konkrétní web
Pavel Dohnal -
Měření informačního chování uživatelů výzkumné infrastruktury FF MU: Metriky webové analytiky
Dominik Zaplatílek -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová