Bc. Andrea Vysocká
Master's thesis
Analýza reklamní kampaně
Analysis of advertising campaign
Abstract:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy reklamní kampan Allianz pojišovny, a.s. Teoretická ást práce se zabývá teoretickými poznatky v oblasti reklamy a reklamní kampan na základ nových poznatk v této oblasti. Následuje kapitola vnovaná popisu spolenosti a analýze pojistného trhu v eské republice. Dále je uvedena kapitola Metodika, ve které popisuji metody a použité postupy pi vypracování této …moreAbstract:
The objective of this work is to analyse the advertising campaign of insurance company Allianz, a.s. The theoretical part of the work is engaged to the theoretic knowledge of advertisement and advertising campaign, based on the new pieces of knowledge in this area. Follows the chapter concerning the description of the company and analysis of the insurance market in Czech Republic. Than there is a chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dmhgh/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení ekonomické efektivnosti variant podnikatelského plánu
Milan Mach -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Localization in Advertising
Linda Hojgrová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová