Bc. Andrea Vysocká

Master's thesis

Analýza reklamní kampaně

Analysis of advertising campaign
Abstract:
Cílem této diplomové práce je provedení analýzy reklamní kampan Allianz pojišovny, a.s. Teoretická ást práce se zabývá teoretickými poznatky v oblasti reklamy a reklamní kampan na základ nových poznatk v této oblasti. Následuje kapitola vnovaná popisu spolenosti a analýze pojistného trhu v eské republice. Dále je uvedena kapitola Metodika, ve které popisuji metody a použité postupy pi vypracování této …more
Abstract:
The objective of this work is to analyse the advertising campaign of insurance company Allianz, a.s. The theoretical part of the work is engaged to the theoretic knowledge of advertisement and advertising campaign, based on the new pieces of knowledge in this area. Follows the chapter concerning the description of the company and analysis of the insurance market in Czech Republic. Than there is a chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta