Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání – Filip Svárovský
Filip Svárovský
Bachelor's thesis
Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání
Optimization of shopping ads in paid search
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací produktových inzerátů v placeném vyhledávání za účelem optimalizace nákladů a tržeb internetových obchodů. První kapitola, která se věnuje na teoretické rovině digitálnímu marketingu, popisuje nejdůležitější nástroje internetového marketingu. Druhá kapitola konkrétně definuje inzertní systém Google Ads a pojmy, které se využívají právě při práci s PPC reklamními …moreAbstract:
This bacherol's thesis deals with the optimization of the product ads in paid search marketing in order to optimize online store's marketing budget and their revenue. The first chapter, which is about digital marketing on theoretical layer, is describing the most important tools for internet marketing. The second chapter is trying to define advertising system Google Ads and describe terms which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svárovský, Filip. Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
PPC reklama e-shopu Maxtechnika.cz
Jan Mrňous -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Rozbor využití Google Ads ve společnosti Nářadí Hornig s.r.o.
Jan Tyč -
Possibilities of using of Facebook, Twitter and Google+ for ads in hospitality
Alena Grushetskaya -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Možnosti systémů Google Ads a Seznam Sklik
Daniela KRULICKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights