Pozice šampaňských vín na českém trhu – Bc. Terezie Ester Jelínková
Bc. Terezie Ester Jelínková
Bachelor's thesis
Pozice šampaňských vín na českém trhu
Market Position of Champagne Wines in the Czech Republic
Abstract:
Hlavním cílem práce je zhodnotit současný stav a vývoj trhu, spotřebitelské preference v oblasti šampaňských vín a identifikovat klíčové faktory ovlivňující poptávku a nabídku. Metodologie výzkumu kombinuje dotazníkové šetření s analýzou odborné literatury. Teoretická část představuje základní charakteristiky šampaňských vín, jejich historii a výrobní proces. Analytická část hodnotí aktuální tržní …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to assess the current state and development of the market, consumer preferences in the champagne wine sector, and to identify key factors influencing demand and supply. The research methodology combines questionnaire surveys with literature analysis. The theoretical section introduces the fundamental characteristics of champagne wines, their history, and production …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/qota8/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková