Analýza postojů zákazníků k rozšíření sortimentu velkoobchodu – Hana Janošková
Hana Janošková
Master's thesis
Analýza postojů zákazníků k rozšíření sortimentu velkoobchodu
Analysis of Customer Attitudes to Extending the Product Line of Wholesale
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit přestavbu prodejní plochy ve velkoobchodě Makro Cash & Carry, navrhnout změny sortimentu do budoucna a zjistit, zda přestavba samotná probíhala bezproblémově a zda změna sortimentu proběhla v souladu s přáními prioritních zákazníků. V první kapitole je charakterizována společnost Makro Cash & Carry, její historie, sortiment a poskytované služby. Dále je popsána přestavba prodejny …moreAbstract:
An objestive of this thesis is a conversion of retail space at Makro Cash & Carry evaluation, and propose future assortment changes, find if was rebuilding smoothly, and the change in assortment was in accordance with the customers priority. The first chapter is focuses on the Makro Cash & Carry, its history, product assortment and services. Next is describe Makro store reconstruction and change of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85022
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Martina Hoďáková
- Reader: Vendula Winklerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANOŠKOVÁ, Hana. \textit{Analýza postojů zákazníků k rozšíření sortimentu velkoobchodu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/eomxif/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Vícekriteriální rozhodování o sortimentu nabízených služeb
Martin Hlubuček -
Rozhodování o sortimentu internetového obchodu
Daniel Kšíkal -
Jaké faktory rozhodují o výběru potravin u spotřebitele v ČR
Marcela KLÍMKOVÁ -
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
Lenka RYKROVÁ -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Sruthish Sivakumar