A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency – Hana Šimková
Hana Šimková
Bachelor's thesis
A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency
A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency
Abstract:
This bachelor thesis focuses on market analysis for establishing a new event planning agency focused on weddings located in the western part of Slovakia. The goal of this thesis is to discover if a new wedding planning agency has a chance to succeed on the Slovak market. The theoretical part of the thesis deals with definitions and explanations of basic terms connected with market analysis. The second …viacAbstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu trhu pre založenie novej event planning agentúry zameranej na organizáciu svadieb na západnej časti Slovenska. Cieľom práce je zistiť, či by sa takáto agentúra na Slovenskom trhu uplatnila. Teoretická časť bakalárskej práce sa zaoberá definíciami a popismi základných pojmov týkajúcich sa analýzy trhu. Druhá časť teórie je zameraná na vysvetlenie event planningu …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Hana. A Market Analysis for a Slovak Event Planning Agency. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketing mix
Michael Dvořák -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček