Ing. Jan Brácha

Diplomová práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School

Media selection criterions for advertising campaign and their application in conditions of advertising project Marlboro Red Racing School
Anotace:
Tato práce se věnuje mediálním kampaním, obsahuje výčet médií dostupných na trhu a pojmenovává kritéria výběru jednotlivých médií. Obsahuje historii reklamních kampaní na cigaretovou značku Marlboro a popisuje restrikce reklamy na tabákové výrobky v rámci Evropy a USA. Dále specifikuje postavení značky Marlboro v rámci portfolia cigaretových značek a popisuje segmentaci českého trhu s tabákovými výrobky …více
Abstract:
This these describes advertising campaigns, contains list of medias, which are available on the market and specifies selection criterions for campaing. Also containes history advertising campains of cigarette brand Marlboro and presents tobacco products adban within Europe and USA. Than specifies positioning of Marlboro in cigarette production portfolio and describes Czech tobacco market segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Práce na příbuzné téma

Všechny práce