Ing. Jan Brácha

Master's thesis

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School

Media selection criterions for advertising campaign and their application in conditions of advertising project Marlboro Red Racing School
Abstract:
Tato práce se věnuje mediálním kampaním, obsahuje výčet médií dostupných na trhu a pojmenovává kritéria výběru jednotlivých médií. Obsahuje historii reklamních kampaní na cigaretovou značku Marlboro a popisuje restrikce reklamy na tabákové výrobky v rámci Evropy a USA. Dále specifikuje postavení značky Marlboro v rámci portfolia cigaretových značek a popisuje segmentaci českého trhu s tabákovými výrobky …more
Abstract:
This these describes advertising campaigns, contains list of medias, which are available on the market and specifies selection criterions for campaing. Also containes history advertising campains of cigarette brand Marlboro and presents tobacco products adban within Europe and USA. Than specifies positioning of Marlboro in cigarette production portfolio and describes Czech tobacco market segmentation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2008
  • Supervisor: JUDr. Petr Majerik
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance

Theses on a related topic

All theses