Marketingový plán kreativní platformy The Placee – Michal Prokeš
Michal Prokeš
Bakalářská práce
Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Marketing Plan of the Creative Platform The Placee
Anotace:
Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje …víceAbstract:
The aim of the whole work is to create a marketing plan for a specific company. The work is divided into a theoretical part, which includes the methodology of the work, and a practical part. The theoretical part focuses on the marketing plan and its composition. Then the methodology is explained, from which the practical part is based. In the practical part itself, a situational analysis and Porter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prokeš, Michal. Marketingový plán kreativní platformy The Placee. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
1. Teoretická část: Záhady spiritistické fotografie 2. Praktická část: a) reprezentativní publikace: Pet Fashion b) volný výstavní soubor: Pet Fashion
Iveta ČEVOROVÁ -
1. Teoretická část:\nl{} Práce módního fotografa na Slovensku v současnosti\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Kolekce módního návrháře\nl{} b) výstavní soubor: Fashion Editorial
Helena Terpáková