Michal Prokeš

Bakalářská práce

Marketingový plán kreativní platformy The Placee

Marketing Plan of the Creative Platform The Placee
Anotace:
Cílem celé práce je vytvořit marketingový plán na konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, ve které je zahrnuta metodika práce, a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na marketingový plán a jeho složení. Následně je vysvětlena metodika, ze které vychází praktická část. V samotné praktické části je provedena situační analýza a Porterův model pěti sil. Tato část také obsahuje …více
Abstract:
The aim of the whole work is to create a marketing plan for a specific company. The work is divided into a theoretical part, which includes the methodology of the work, and a practical part. The theoretical part focuses on the marketing plan and its composition. Then the methodology is explained, from which the practical part is based. In the practical part itself, a situational analysis and Porter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Prokeš, Michal. Marketingový plán kreativní platformy The Placee. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe