Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie – Kateřina Kertisová
Kateřina Kertisová
Bachelor's thesis
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Changes in the function of internet advertising during the coronavirus epidemic
Abstract:
Práce je zaměřena na internetovou reklamu a její dominantní funkce v období před koronavirovou pandemií a v době jejího trvání. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda dochází ve sledovaných obdobích k proměně reklamních textů, zejména zda se mění jejich funkce. Teoretická část práce definuje zásadní pojmy z oblasti reklamy, představuje způsoby její komunikace s adresáty, vymezuje reklamu z hlediska …moreAbstract:
The work is focused on Internet advertising and its dominant function in the period before the coronavirus pandemic and during its duration. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether there is a change of advertising texts in the monitored periods, especially whether their function changes. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts in the field of advertising, presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KERTISOVÁ, Kateřina. \textit{Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ep2vz4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kertisová, Kateřina. Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Philology - Czech language and literature / Czech language and literature
Theses on a related topic
-
Historie pragmatiky a její formování se zaměřením na teorii řečových aktů a teorii intencí
Jana Podrazilová -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Filosofický kontext sociálního konstruktivismu jako teorie mezinárodních vztahů
Ondřej Vácha -
Analýza anglické rozkazovací věty z hlediska větné modality - teorie a rozbor
Kristýna HRBÁČKOVÁ -
Online marketingová komunikace internetového obchodu.
Filip Becher -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
David Nejman -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Využití nástrojů marketingové komunikace ve zvoleném subjektu
Monika Dvořáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights