Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie – Kateřina Kertisová
Kateřina Kertisová
Bachelor's thesis
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Changes in the function of internet advertising during the coronavirus epidemic
Anotácia:
Práce je zaměřena na internetovou reklamu a její dominantní funkce v období před koronavirovou pandemií a v době jejího trvání. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda dochází ve sledovaných obdobích k proměně reklamních textů, zejména zda se mění jejich funkce. Teoretická část práce definuje zásadní pojmy z oblasti reklamy, představuje způsoby její komunikace s adresáty, vymezuje reklamu z hlediska …viacAbstract:
The work is focused on Internet advertising and its dominant function in the period before the coronavirus pandemic and during its duration. The aim of the bachelor's thesis is to find out whether there is a change of advertising texts in the monitored periods, especially whether their function changes. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts in the field of advertising, presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Jasňa Pacovská, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KERTISOVÁ, Kateřina. \textit{Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie}. Online. Bakalárska práca. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ep2vz4/.
Jak správně citovat práci
Kertisová, Kateřina. Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / odbor:
Philology - Czech language and literature / Czech language and literature
Práce na příbuzné téma
-
Historie pragmatiky a její formování se zaměřením na teorii řečových aktů a teorii intencí
Jana Podrazilová -
Řečové akty žádosti a omluvy formulované českými studenty v anglickém jazyce (L2). Analýza potřeb.
Marie Lahodová Vališová -
Filosofický kontext sociálního konstruktivismu jako teorie mezinárodních vztahů
Ondřej Vácha -
Analýza anglické rozkazovací věty z hlediska větné modality - teorie a rozbor
Kristýna HRBÁČKOVÁ -
Online marketingová komunikace internetového obchodu.
Filip Becher -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh reklamní kampaně společnosti McDonald’s
David Nejman -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Využití nástrojů marketingové komunikace ve zvoleném subjektu
Monika Dvořáková
Názov
Vložil
Vložené
Práva