Ivana KOLOMAZNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Dekorativní kosmetika
Decorative Cosmetics
Anotácia:
Práce popisuje v první části dekorativní kosmetiku z hlediska obecného pojmu jako kosmetického prostředku, zaměřena na historii, rozdělení a rozvoj trhu. Další část je věnována materiálům, druhům a formám dekorativní kosmetiky. Praktická část je zaměřena na průzkum trhu provedeného formou dotazníku a jeho následné vyhodnocení.Abstract:
In the first part of this work, decorative cosmetics is described from the point of view of general concept as a cosmetic product, it focuses on history, division and market development. The following part is dedicated to materials, kinds and forms of decorative cosmetics. The practical part focuses on a market research made by questionnaire form and its follow-up evaluation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Zverejniť od: 21. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLOMAZNÍKOVÁ, Ivana. Dekorativní kosmetika. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemistry and Food Technologies / Chemistry and Food Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Mikrobiologická kontaminace dekorativní kosmetiky
Simona Markytánová -
Multimodální analýza čínských reklamních pláten na dekorativní kosmetiku
Markéta TOMANOVÁ -
Nové prostředky, postupy a trendy v oboru kosmetiky
Zuzana Fenyková