Bc. Tereza Němcová

Bachelor's thesis

Řízení vztahu se zákazníky akciové společnosti BAHAL ČR

Customer Relationship Management company BAHAL CR
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve firmě a možnosti jejich zlepšení. Teoretická část práce popisuje marketingový mix, řízení vztahů se zákazníky, hodnotu pro zákazníky, vztah se zákazníky, historii CRM a SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu řízení vtahů se zákazníky a z toho plynoucích doporučení pro společnost.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on Customer Relationship Management in the company and the possibility of their improvement. The theoretical part describes the marketing mix, customer relationship management, customer value, customer relations, the history of CRM and SWOT analysis. The practical part is focused on the analysis of the current status of customer relationship management and the resulting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2013
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Stiva Jokeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting