Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR – Nikola Houšková
Nikola Houšková
Bachelor's thesis
Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR
The impact of streaming services marketing on the Czech population
Abstract:
Bakalářská práce vyhodnocuje vliv marketingu streamovacích služeb na chování spotřebitelů na tomto trhu v České republice. Na základě porovnání významných světových i českých platforem streamovacích služeb a výsledků realizovaného výzkumu zaměřeného na zjištění názorů jejich konzumentů se autorka pokouší zjistit, jaký vliv má marketing na jejich chování.Abstract:
The bachelor thesis evaluates the influences of streaming sevices marketing on the behaviour of consumers in the Czech Republic market. On the basis of a comparison of major global and Czech streaming platforms and the results of research conducted to determine the opinions of their consumers, the author attempts to determine the influence of marketing on their behaviour.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/pxpqz/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Ondřej Bačina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOUŠKOVÁ, Nikola. \textit{Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/epjizg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.