Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin – Bc. Eva Tuzová
Bc. Eva Tuzová
Diplomová práce
Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin
The perception of supplier performance from the perspective of customers of industrial explosives
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnosti podniku z pohledu zákazníků a jejím měřením. Na základě rešerše prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem výkonnost podniku, především z pohledu zákazníků, jeho podstata a úloha. Dále se práce zaměřuje na nefinanční ukazatele zákaznické výkonnosti, které tvoří měřítka hodnotových výhod a výstupní měřítka. Správné nastavení těchto …víceAbstract:
The thesis deals with an issue with business performance from the customer's point of view and its measurement. Based on the works of varies authors the first part defines the term of business performance, primarily from the customers pointy of view, its basis and role. The work is further centred on non-financial indicators of customer performance. They form a criterions of value advantages and output …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tuzová, Eva. Vnímání výkonnosti dodavatelů z pohledu odběratelů průmyslových trhavin. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Výkonnost kamenných lékáren z pohledu jejich klientů.
Klára Crháková -
Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích
Eva Tylečková -
Návrh systému měření loajality zákazníků ve společnosti zaměřené na zemědělskou produkci
Martin Peška -
Analýzy spokojenosti a loajality zákazníka s výrobky Bochemie a Lybar
Lenka Manderlová