Bc. Martina Jechová

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat merchandising a nákupní atmosféru ve vybrané obchodní jednotce, dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu v obchodní jednotce s obchodní jednotkou konkurenční. Pro tyto účely jsem vybrala obchodní jednotku Milan Jech-voda, plyn, topení a porovnávala ji s konkurenční jednotkou …více
Abstract:
This bachelor thesis contains a theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this thesis is to analyse merchandising and shopping atmosphere in a chosen business unit; the partial goal is to compare shopping atmosphere and merchandising in a business unit with a competitive business unit. For these purposes, a business unit Milan Jech-water, gas, heating was chosen and it was compared …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích