Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Martina Jechová
Bc. Martina Jechová
Bakalářská práce
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
V této bakalářské práci je obsažena teorie merchandisingu a nákupní atmosféry. Cílem této práce je analyzovat merchandising a nákupní atmosféru ve vybrané obchodní jednotce, dílčím cílem je porovnání nákupní atmosféry a merchandisingu v obchodní jednotce s obchodní jednotkou konkurenční. Pro tyto účely jsem vybrala obchodní jednotku Milan Jech-voda, plyn, topení a porovnávala ji s konkurenční jednotkou …víceAbstract:
This bachelor thesis contains a theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of this thesis is to analyse merchandising and shopping atmosphere in a chosen business unit; the partial goal is to compare shopping atmosphere and merchandising in a business unit with a competitive business unit. For these purposes, a business unit Milan Jech-water, gas, heating was chosen and it was compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mcw9n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JECHOVÁ, Martina. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/epl34s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Silná -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Adéla Fialová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Švejdová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Smejkalová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Markéta Strnadová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Lenka Špalková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Jakub Tolar -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková