Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie) – Klára Lukavská
Klára Lukavská
Bakalářská práce
Proniknutí české firmy na turecký trh (s využitím případové studie)
Entrance of the Czech firm to the Turkish market (based on case study)
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě teoretickým poznatků analyzovat obchodní případ menší české společnosti působící v oblasti průmyslových maziv, která se pokusila o vstup na turecký trh, který ovšem skončil neúspěšně. A dále tyto teoretické poznatky aplikovat na návrhu alternativního řešení při opakovaném pokusu. V první kapitole je charakterizováno Turecko, jeho makroekonomické ukazatele a specifika …víceAbstract:
The aim of the Bachelor thesis is to analyze the business case of small Czech firm, based on theoretical knowledge, whose core business is production of motor oils and industrial lubricants. The firm tried to enter Turkish market. This try, however, happened to be unsuccessfull. The first chapter characterizes Turkey as such, its macroeconomics indicators and the specifics of business negotiation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 4. 2013
- Vedoucí: Iveta Černá
- Oponent: Jan Kopecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35187
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Thinking small for the benefit of many: supporting retail SMEs in the process of internationalisation within the EU
Quinten Ruben Helwig -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Náležitosti kupní smlouvy, výklad a návod na sepsání smlouvy o prodeji nemovitosti a předcházení rizikům na straně kupujícího a prodávajícího.
Jaroslav Trilč -
Podstatné náležitosti kupní smlouvy a jejich význam
Daniela Kroupová -
Podstatné náležitosti a účel kupní smlouvy v historické komparaci
Lucie ČERNÁ -
Ekonomické aspekty kupní smlouvy
Daniel Martiška