Bc. Monika Bartoňová
Diplomová práce
Myšlení a reklama
Thinking and advertising
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na reklamu, její složky a především na souvislosti s jejím působením na lidskou mysl a chování. Teoretická část se zabývá pojmy, druhy reklamních médií a složkami, které reklama využívá, také lidským myšlením a aspekty reklamy na něj působících. Praktická část po té navazuje metodou rozhovoru, týkajícího se reklamy, konkrétní značky a závěrů z něj plynoucích.Abstract:
This dissertation is focused on advertisement, its components and mainly on connection between human mind and behavior. The theoretical part, deals with a concepts, types of advertising media and components, which uses advertising, also human thinking and aspects of human reflecting on it. The practical part is followed by an interview concerning advertising, specific brand and results from it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j4tp1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
- Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy
Dominika Jungová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník -
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Jitka Novotná -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva