Tomáš Venc

Bachelor's thesis

Problematika sktryté reklamy v médiích

Problems of Surreptitious Advertising in Media
Abstract:
Cílem práce je dle legislativních norem určit a následně analyzovat jednotlivé druhy skryté reklamy ve vybraných médiích a ty následně porovnat stanovisky Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Vedlejším cílem práce je navržení základní šablony hodnocení pro analýzu skryté reklamy, na základě analýzy výstupů regulátorů, samoregulátorů a s přihlédnutím k právním normám.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2015

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.