Bc. Miroslav HOPP
Diplomová práce
Reklama ve zdravotnictví
Zkoumání vlivu reklamy na změnu zdravotní pojišťovny
ADVERTISMENT IN HEALTHCARE
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění, do jaké míry a v jaké struktuře ovlivňuje reklama zdravotních pojišťoven rozhodování vedoucí ke změně zdravotní pojišťovny. Dále podat přehled o nejčastěji používaných typech médií pro reklamu ve zdravotnictví. Seznámit se samoregulací reklamy, právními či etickými normami. Největší výdaje do reklamy ve zdravotnictví má farmaceutický průmysl. Ovšem i výdaje zdravotních …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine how much and in which structure advertising of health insurance companies influences decisions which leads to change of health insurance companies. In addition to this, this work will also provide the summary of the most used media for advertising in healthcares as well as to familiarize with self-regulation of advertisement and legal and ethic norms. Pharmaceutical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOPP, Miroslav. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta zdravotnických vědMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva