Bc. Miroslav HOPP
Master's thesis
Reklama ve zdravotnictví
Zkoumání vlivu reklamy na změnu zdravotní pojišťovny
ADVERTISMENT IN HEALTHCARE
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění, do jaké míry a v jaké struktuře ovlivňuje reklama zdravotních pojišťoven rozhodování vedoucí ke změně zdravotní pojišťovny. Dále podat přehled o nejčastěji používaných typech médií pro reklamu ve zdravotnictví. Seznámit se samoregulací reklamy, právními či etickými normami. Největší výdaje do reklamy ve zdravotnictví má farmaceutický průmysl. Ovšem i výdaje zdravotních …moreAbstract:
The aim of the thesis is to determine how much and in which structure advertising of health insurance companies influences decisions which leads to change of health insurance companies. In addition to this, this work will also provide the summary of the most used media for advertising in healthcares as well as to familiarize with self-regulation of advertisement and legal and ethic norms. Pharmaceutical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOPP, Miroslav. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Health SciencesMaster programme / field:
Health Care Economics and Management / Health Care Management
Theses on a related topic
-
HR marketing ve zdravotnictví
Zuzana Václavíková -
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Kristýna Řezníčková -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Aplikace marketingu ve stomatologické ordinaci
Tomáš Kukol -
Marketing ve zdravotnictví
Kristýna Hoesová -
Využití Artificial Intelligence v online marketingu: Messenger bot ve zdravotnictví
Lucie Pražáková -
Marketing ve zdravotnictví
Karolína LYSÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights