Michaela Vilímková

Bakalářská práce

Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Customer Satisfaction Measuring of Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na měření spokojenosti zákazníků společnosti Baťa. Cílem je změřit zákaznickou spokojenost s produkty, personálem a prodejnami společnosti a na základě provedení dotazníkového šetření a realizace mystery shoppingu navrhnout změny sloužící společnosti ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the customer satisfaction measuring of the Bata company. The aim of the thesis is find out costumers satisfaction with products, staff and stores of the company and suggest possible improvements based on survey and mystery shopping. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with knowledge of customer satisfaction, the practical part deals with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vilímková, Michaela. Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace